Кампанията на Hankook „Шофирайте като жена“ спечели наградата Epica Awards 2017

Epicaawards7 615x400

"Шофирай като жена" е лозунга на социалната рекламна кампания на Hankook Tyre за населението на Швеция, насърчавайки мъжете шофьори да се държат по-отговорно зад волана, особено през зимата. В категорията “Онлайн кампании на автомобилната индустрия“ кампанията на Hankook е привлякла шведската неправителствена организация за пътна безопасност  NTF и Hankook Tire Sweden с бронза на международната награда Epica Awards 2017. Статистиката показва, че при мъжете, особено при  младите мъже на възраст между 18 и 25 години вероятността за злополука по шведските пътища е по-голяма. Според проучванията  мъжете не са толкова предпазливи и отговорни шофьори, колкото жените. В сравнение с жените шофьори, мъжете на пътя  рискуват повече, като управляват превозното средство с по-малко внимание  и същевременно осигуряват по-голям риск от злополуки не само за себе си, но и за другите участници в пътното движение.

"Много сме доволни, че получихме такава престижна награда за кампанията, чиято основна цел бе да се подобри безопасността на трафика в Швеция. Провокативното име играе роля и привлича вниманието на най-малко 8 милиона души. Ние се надяваме, че шведските пътища ще станат по-безопасни - каза Кристин Силверспар, маркетинг мениджър в Hankook Tire Sweden. Ако предотвратим поне едно пътнотранспортно произшествие, като сме повлияли на младите хора по най-нежелания начин, то ние сме на прав път".

Според управляващият директор на рекламната агенция Cheil Nordic във вирусния видеоклип е показан съществуващият стереотип, че жените са по-лоши шофьори от мъжете. Този клип благодарение на голямата реклама получи много гледания. За Hankook- сравнително нова марка на шведския пазар-това се превърна в добър начин за повишаване на информираността за автомобилистите и показва приоритетите на Hankook под формата на потребителска безопасност.

 

Сайтът използва „бисквитки“ („кукита“), за да ти предостави възможно най-доброто потребителско изживяване. Прочети още
СЪГЛАСЕН СЪМ