1 2 3 Wheel
Търси по превозно средство ТУК
1
2
3

Гуми с външен борд

%d0%b1%d0%be%d1%80%d0%b4

 

Докато бордюрите и остатъците по пътя никога не са били считани за приятел на гумата, много от съвременните гуми се съпротивляват на случайни щети, като имат по-дебела гума, излята на ключови места по страничните им стени. Това помага да се намали повредата на гумите и / или колелата, когато шофьорите случайно ги търкат на бордюри, докато паркират или рязко се завъртат от алеята.

Повечето стандартни гуми обаче не притежават защитни елементи за джанти от всякакъв вид, тъй като те често се монтират върху стоманени колела. Макар, че това може първоначално да изглежда като надзор, наистина се прави, за да се приспособи към реалността, че повечето стоманени колела използват капаци, за да осигурят по-желателен външен вид. Липсата на предпазител на джантата дава възможност за по-голяма гъвкавост в дизайна на купето и за това как са проектирани куплунги и се закрепват към колелото.

Гумите, които имат предпазители за джанти, използват няколко различни дизайна. Много от тези гуми имат повдигнато ребро в съседство със зоната на зърна на долните им странични стени или имат дълбоко вдлъбната зона на частиците за частично обвиване на фланеца на колелото. Други гуми имат повдигнати ребра при максималната ширина на профила на гумата (разстоянието между страничните стени на гумата, измерено в най-широката част на гумата.

 

Гумите, съдържащи повдигнатото ребро в съседство със зърната  или дълбоко вдлъбнатия район, са предназначени да предпазват гумите с нисък профил и скъпите алуминиеви джанти от случайно повреждане на бордюрите. Докато гумите, включващи повдигнати ребра или формовани вдлъбнатини, често затрудняват използването на капаци на колелата, това обикновено не е проблем, тъй като тези гуми обикновено се използват на превозни средства, оборудвани с алуминиеви джанти.

Така че, независимо дали техните производители ги наричат "Максимални фланецки щитове", "Защитници на джантите" или "Защитници", целта на всички протектори за гуми / джанти  по същество еднаква. Те са предназначени да се жертват, за да защитят вътрешната конструкция на страничната стена на гумата и алуминиевите джанти, върху които са монтирани.

 Външният борд се обознача със следните съкращения:

 MFS - (Maximum Flange Shield) – предпазител за джанта,

 RFP - (Rim Fringe Protector) - предпазител за джанта,

 FP - (Fringe Protector) - предпазител за джанта,

 FR - (Felgen Ripen) – пръстен, който предпазва обръча.

 

Сайтът използва „бисквитки“ („кукита“), за да ти предостави възможно най-доброто потребителско изживяване. Прочети още
СЪГЛАСЕН СЪМ